Ik zie bij inloggen "Netwerkfout"

Gewijzigd op Di, 26 Mrt om 2:06 PM

Ziet u de volgende melding?



Mogelijk heeft u meerdere keren geprobeerd in dezelfde app in te loggen of zijn er teveel apps tegelijk actief. Meestal verdwijnt de melding vanzelf als u het een paar minuten later nog eens probeert.

U kunt daarna het volgende proberen:

  • Sluit de applicatie en log opnieuw in
  • Verwijder de app en installeer hem opnieuw 


 Lukt het nog steeds niet? 

Dien een ticket in. We nemen dan binnen 1-2 dagen contact met u op

 

Heeft u nu een vraag aan de huisarts of doktersassistent en kunt u niet inloggen?

Kijk op de website van de praktijk voor de contactgegevens en bel de praktijk.

 




Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren