Inloggen in de Gezond.nl app kan alleen met DigiD.
Heeft u (nog) geen DigiD account?
Ga naar DigiD.nl en vraag een account aan
Heeft u de DigiD app nog niet geïnstalleerd? (smartphone of tablet)?
Ga naar DigiD.nl en download de DigiD app.
Krijgt u een foutmelding tijdens het inloggen met de DigiD app?
Klik hier voor problemen en oplossingen met de DigiD app
Apparaat-instellingen
Sommige instellingen verhinderen het inloggen met DigiD.
- Gebruik Safari of Chrome als browser. DuckDuckGo en andere privacybrowsers werken vaak niet goed samen met DigiD.
- Gebruik geen privé- of incognitotabblad bij het inloggen.
- Als er veel (99 of meer) tabbladen openstaan in uw browser, sluit er dan zoveel mogelijk.
- Sluit oude browsertabbladen waarmee u eerder heeft ingelogd in Gezond.nl.
- Verwijder cookies en geschiedenis van Gezond.nl.
Krijg je een Netwerkfout?
Bekijk dit artikel om het probleem op te lossen.
Lukt het nog steeds niet?
Dien een ticket in. We nemen dan binnen 1-2 dagen contact met je op
Heb je een zorgvraag en kun je niet inloggen?
Kijk op de website van je praktijk voor de telefonische bereikbaarheid en bel je praktijk.
Gerelateerde artikelen
Hoe download ik de Gezond.nl app?
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren