Ik kan niet inloggen met DigiD

Gewijzigd op Do, 23 Mei om 9:25 AM

Inloggen in de Gezond.nl app kan alleen met DigiD.


Heeft u (nog) geen DigiD account? 

    Ga naar DigiD.nl en vraag een account aan
 

Heeft u de DigiD app nog niet geïnstalleerd? (smartphone of tablet)? 

    Ga naar DigiD.nl en download de DigiD app.
 

Krijgt u een foutmelding tijdens het inloggen met de DigiD app?

 Klik hier voor problemen en oplossingen met de DigiD app


Apparaat-instellingen

Sommige instellingen verhinderen het inloggen met DigiD.

  • Gebruik Safari of Chrome als browser. DuckDuckGo en andere privacybrowsers werken vaak niet goed samen met DigiD. 
  • Gebruik geen privé- of incognitotabblad bij het inloggen. 
  • Als er veel (99 of meer) tabbladen openstaan in uw browser, sluit er dan zoveel mogelijk.  
  • Sluit oude browsertabbladen waarmee u eerder heeft ingelogd in Gezond.nl.
  • Verwijder cookies en geschiedenis van Gezond.nl. 


Krijg je een Netwerkfout?

Bekijk dit artikel om het probleem op te lossen.


Lukt het nog steeds niet? 

Dien een ticket in. We nemen dan binnen 1-2 dagen contact met je op
 

Heb je een zorgvraag en kun je niet inloggen? 

Kijk op de  website van je praktijk voor de telefonische bereikbaarheid en bel je praktijk.




Gerelateerde artikelen

Hoe download ik de Gezond.nl app?

Hoe log ik in bij Gezond.nl?





 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren