Waarom werkt mijn microfoon of camera niet?

Mijn microfoon werk niet: 

Als de huisarts je niet kan horen tijdens het videogesprek, kun je het volgende proberen:


  • Klik in het videogesprek op het icoon met de Microfoon; je kunt zo proberen de microfoon in- en uit te schakelen.
  • Beëindig het videogesprek en probeer een nieuw videogesprek te starten door op het icoon met de microfoon te klikken.


Werkt dit niet?

  • Controleer via Instellingen of de Gezond.nl app toegang heeft tot de microfoon.
  • Controleer of de microfoon wel werkt in programma’s zoals FaceTime of WhatsApp.


Mijn camera werkt niet: 

Als de huisarts je niet kan zien tijdens het videogesprek, kun je het volgende proberen:

  • Klik in het videogesprek op het icoon met de camera; je kunt zo proberen de camera in- en uit te schakelen. 
  • Beëindig het videogesprek en probeer een nieuw videogesprek te starten door op het icoon met de camera te klikken


Werkt dit niet?

  • Controleer via Instellingen of de Gezond.nl app toegang heeft tot de camera.
  • Controleer of de camera wel werkt in programma’s zoals FaceTime of WhatsApp.





Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren