Waarom kan ik niet inloggen met DigiD?

Je kunt in de Gezond.nl app veilig inloggen met DigiD:


Je kunt gemakkelijk inloggen in de Gezond.nl app met de DigiD app op je telefoon, iPad of tablet.

  • Ga naar DigiD.nl en download de DigiD app.


Heb je (nog) geen DigiD account? 

  • Ga naar DigiD.nl en vraag een account aan.


Krijg je een foutmelding tijdens het inloggen met de DigiD app?

  • Klik hier voor problemen en oplossingen met de DigiD app.

 

Apparaat-instellingen

Sommige instellingen verhinderen het inloggen met DigiD.


  • Gebruik Safari of Chrome als browser. Privacybrowsers, zoals DuckDuckGo, werken niet goed met DigiD.
  • Gebruik geen privé- of incognitotabblad tijdens het inloggen.
  • Sluit open tabbladen als er veel (99 of meer) openstaan – dit kan het inloggen blokkeren.
  • Sluit oude tabbladen waarin je eerder op Gezond.nl hebt ingelogd.
  • Verwijder cookies en browsergeschiedenis van de browser.


Krijg je een Netwerkfout?

Bekijk dit artikel om het probleem op te lossen.


Hulp nodig met inloggen? 

Dien een ticket in. We nemen dan binnen 1-2 werkdagen contact met je op.

 

Heb je een zorgvraag en kun je niet inloggen? 

Kijk op de website van je huisartsenpraktijk voor de telefonische bereikbaarheid en bel je eigen huisartsenpraktijk.





Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren