Het lukt me niet om uit te loggen, wat kan ik doen?

Gewijzigd op Wed, 31 May 2023 om 12:28 PM

Als het niet lukt om uit te loggen uit de app, dan kun je het volgende proberen:

 

Stap 1. Verlaat de Gezond app

Stap 2. Verwijder Cookies en webgeschiedenis 

Stap 3. Open de app en Controleer of je opnieuw moet inloggen: 


  • Vraagt de app om opnieuw in te loggen? Je bent dus succesvol uitgelogd. 
  • Vraagt de app niet om opnieuw in te loggen en kom je in het homescherm van de app? Probeer dan nogmaals om uit te loggen uit de app.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren