Als het niet lukt om in te loggen in de app, kun je het volgende proberen:
Stap 1. Verwijder cookies en webgeschiedenis
Stap 2. Controleer of er een goede internetverbinding is
Stap 3. Controleer of de laatste versie van de app is geïnstalleerd
Stap 4. Open de app en probeer in te loggen via DigiD
Lukt het na het doorlopen van deze stappen nog steeds niet om in te loggen?
Stap 1. Controleer of er na de inlogpoging een (fout)melding te zien is of een wit scherm. Noteer de melding of aak een screenshot.
Stap 2. Neem contact op via help@gezond.nl of Dien een ticket in. Stuur deze informatie mee:
- Een screenshot van de (fout)melding
- Omschrijving van het probleem/situatie
- Datum en tijdstip van de inlogpoging
- Voornaam en achternaam
Stuur NOOIT privacygevoelige informatie mee, zoals bijvoorbeeld je BSN-nummer!
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren