Het lukt niet om in te loggen, wat kan ik doen?

Gewijzigd op Mon, 22 May 2023 om 04:08 PM

Als het niet lukt om in te loggen in de app, kun je het volgende proberen:


Stap 1. Verwijder cookies en webgeschiedenis

Stap 2. Controleer of er een goede internetverbinding is 

Stap 3. Controleer of de laatste versie van de app is geïnstalleerd

Stap 4. Open de app en probeer in te loggen via DigiD


Lukt het na het doorlopen van deze stappen nog steeds niet om in te loggen?


Stap 1. Controleer of er na de inlogpoging een (fout)melding te zien is of een wit scherm. Noteer de melding  of aak een screenshot.


Stap 2. Neem contact op via help@gezond.nl of Dien een ticket in. Stuur deze informatie mee:


  • Een screenshot van de (fout)melding
  • Omschrijving van het probleem/situatie
  • Datum en tijdstip van de inlogpoging
  • Voornaam en achternaam


Stuur NOOIT privacygevoelige informatie mee, zoals bijvoorbeeld je BSN-nummer!


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren