De huisarts hoort mij niet, wat kan ik doen?

Gewijzigd op Mon, 22 May 2023 om 11:19 AM

Als de huisarts je niet kan horen tijdens het videogesprek, kun je het volgende proberen:


  • Klik in het videogesprek op het icoon met de Microfoon; je kunt zo proberen de camera in- en uit te schakelen.
  • Beëindig het videogesprek en probeer een nieuw videogesprek te starten door op het icoon met de Microfoon te klikken


Als dit niet werkt kan je het volgende proberen:


  • Controleer via Instellingen of de Gezond app toegang heeft tot de microfoon
  • Controleer of de microfoon wel werkt in programma’s zoals FaceTime of WhatsApp

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren